Q&A - czyli Wasze pytania i moje odpowiedzi

/
2 Comments

Jakiś czas temu na moim blogowym Instagramie poprosiłam Was o zadawanie mi pytań. Zamierzałam odpowiedzieć już kolejnego dnia, ale ostatecznie nie dałam rady (miałam masę spraw do załatwienia związanych z nową pracą). Zaskoczyliście mnie bardzo pozytywnie! Było mnóstwo ciekawych pytań, na które dzisiaj postaram się odpowiedzieć.

1. Twoja ulubiona książka przeczytana w tym roku o pomarańczowym kolorze okładki?

Jeśli byłaby to po prostu książka przeczytana w tym roku chyba miałabym problem by odpowiedzieć, jednak jeśli okładka ma być pomarańczowa to postawię na ''Elitę''.


2. O jakiej książce marzysz, ale na razie nie możesz jej mieć?

Chyba ogarnął mnie też szał popularnych teraz ''Papierowych miast'', ale póki co nie stać mnie na kupno książki. Może za jakiś czas :)


3. O jakich pięciu bohaterach chciałabyś dowiedzieć się więcej niż jest to w książkach ujawnione/napisane?

* Maxon Schreave - podobała mi się jego część książki ''Książę i Gwardzista'' i trochę szkoda, że urwała się tak wcześnie. Czytanie tej samej historii z jego strony pokazało mi nieco inną odsłonę księcia i pozwoliło zrozumieć niektóre decyzje.

* Christian Grey - pewnie wstyd się przyznać, ale co tam - przeczytałam całą trylogię i na pewno sięgnę po książkę przedstawiającą jego wersję ''50 twarzy''. Generalnie z tego samego powodu co w przypadku Maxona - po prostu lubię poznawać tę samą historię od drugiej strony.

* Damon Salvatore - Damon nigdy mi się nie znudzi, mogłabym o nim czytać i czytać. Jakiś czas temu miałam naprawdę poważną obsesję na jego punkcie (w sumie również na punkcie Deleny) i ciągle wyszukiwałam coraz to nowszych blogów z opowiadaniami stworzonymi przez fanów.

* Gina Bellamy - bardzo chciałabym wiedzieć jak potoczyły się dalsze losy Giny, ale z tego co widziałam nie ma kolejnej części :(

Piątej osoby chyba nie potrafię wybrać.


4. Twoja ulubiona książka ze smutnym zakończeniem?

''Jesienna miłość''.



5. Gdybyś mogła wybrać dwie postacie z dwóch książek, aby stworzyły one związek, to kogo byś wybrała i dlaczego?

Myślałam i myślałam i chyba nie potrafię sobie wyobrazić takiej sytuacji. Za mocno przywiązuję się do bohaterów w momencie czytania, że nie umiem już później myśleć o nich z kimś innym.


6. Jaką książkę z czystym sercem poleciłabyś każdemu bez względu na to jaki gatunek lubi?

Powtórzę się, ale może ''Jesienną miłość''? Podejrzewam, że większości ludzi skradłaby serce i wzruszyła do łez, ale wiadomo, że zupełni przeciwnicy miłości w książkach na pewno i tak nie byliby zadowoleni.


7. Twoja pierwsza książka to...

Zupełnie nie mogę sobie przypomnieć. Ale za to doskonale pamiętam jaka książka w dzieciństwie sprawiła, że pokochałam czytać... ''Dzieci z Bullerbyn''! :)


8. Ile książek ma Twoja domowa biblioteczka?

Odliczając książki typu lektury, encyklopedie, itp. oraz wszelkie powieści, które nałogowo wypożyczam z bibliotek ma zaledwie 18 sztuk.


9. Czy wypożyczasz książki z bibliotek?

Kocham biblioteki i to niesamowite uczucie, gdy uda mi się znaleźć coś co naprawdę zachęci mnie opisem, a ja mogę mieć to tylko dla siebie bez wydawania pieniędzy. Aktualnie mam w domu około 15 wypożyczonych, które stoją sobie w kolejce i już nie mogę się doczekać wszystkich z nich! Ostatnio w trzech wypożyczalniach do których dosyć regularnie chodzę pojawiło się sporo nowości co ogromnie mnie cieszy.


10. Masz zamiar założyć Booktub'a?

Raczej nie, bo mam już jeden kanał na Youtube - teoretycznie kosmetyczny/lifestowy, ale planuję w przyszłości nagrywać np. książkowe haule. Będzie mi miło jeśli zasubskrybujecie - TUTAJ.


11. Co Cię skłoniło do założenia bloga?


Prowadzę już inny blog i to od ponad 3 lat. Od czasu do czasu pojawiały się tam wstawki o książkach, ale po cichu marzyłam o takim małym, osobnym miejscu do pisania o książkach. Któregoś wieczoru opowiedziałam o tym mojemu chłopakowi i on w sumie przekonał mnie, żebym spróbowała :)


12. Czy masz jakąś bliską osobę podzielającą z Tobą pasję do czytania książek?

Tak się składa, że mam w domu drugą taką książkową świruskę jak ja! Jest nią moja młodsza siostra Magda.



Może przeczytasz coś jeszcze?

2 komentarze:

  1. Jak znajdujesz czas na te wszystkie blogi? :D Dwa pisane, jeden na tubie :D Gratki!

    http://leonzabookowiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam za sobą całą trylogię 50fog, ale jakoś nie narzekam. Nie była może mocno wybitna ta książka, ale nie była też taka tragiczna. Chociaż interesuję mnie pierwsze część z perspektywy Christiana. Już wcześniej przyglądałam się więcej jego postaci, jest cholernie intrygująca. Gratuluję prowadzenia 2 blogów i kanału na yt. Ja straciłam zapał do prowadzenia mojego bloga graficznego, ale myślę, że potrzebuję po raz kolejny inspiracji (:
    Serdecznie pozdrawiam! (:

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.