Kilka książkowych nowości

/
7 Comments

Ostatnio moja biblioteczka znów odrobinę się rozrosła. Pojawiły się książki zarówno do czytania jak i popularne kolorowanki, tym razem w najładniejszej wersji jakie do tej pory miałam.


Do poczytania zgarnęłam w Kauflandzie książkę ''W cieniu winorośli'', która zapowiada się po prostu jak kolejna tego typu historia o miłości. ''Coldplay, życie w trasie'' po krótkim przejrzeniu w sklepie naprawdę mnie zaciekawiło, więc i ta książka wróciła ze mną do domu.

Oprócz tego dwie kolorowanki "Ptaki i motyle'' oraz ''Paryski tydzień mody'' - ta druga zdecydowanie skradła moje serce! 


Może przeczytasz coś jeszcze?

7 komentarzy:

  1. Tym razem na nic się nie skuszę z tego, co przedstawiłaś. ;)


    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. "Coldplay, życie w trasie" mogłaby mnie zainteresować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kolorowanki :d Przy nich się odprężam i mogę na kilka godzin odciąć się od rzeczywistości :D

    OdpowiedzUsuń
  4. "Coldplay" miałam już raz w koszyku, ale jednak jej nie zamówiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może być ciekawa :) A kolorowanki uwielbiam! <3

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.