Czytelnicze podsumowanie tygodnia #1

/
1 Comments

Postanowiłam stworzyć mini serię, w której to będę mogła w luźny sposób relacjonować Wam co czytam, jak mi idzie, moje pierwsze wrażenia i tempo czytania - coś na kształt pamiętnika/tygodnika z zapiskami dotyczącymi czytania.

Moja sesja w szkole tak naprawdę dopiero niedawno dobiegła końca (chociaż wciąż brakuje mi paru wpisów, bo dorwać gdzieś prowadzących jest okropnie ciężko) i mimo, że w tym roku dołożyłam sobie drugi kierunek udało się wszystko zaliczyć bez żadnych poprawek czy drugich terminów! W przedostatni weekend miałam ostatni egzamin i udało mi się znaleźć w szczęśliwej garstce, która go zdała. Mam, więc chwilową wolność i z czystym sercem mogłabym poczytać coś dla przyjemności.

Ostatnio męczę ''Blue Angel'' Logan Belle. Niedawno podczas wizyty w bibliotece postawiłam na parę książek erotycznych, bo chciałam poznać kilka pozycji nieco innych niż Grey, Cross i '''Proś mnie o co chcesz''. BA z opisu wydawał się dosyć ciekawy - młoda prawniczka Mallory po przeprowadzce do Nowego Jorku zaczyna dostrzegać, że nie cieszy jej ani kariera jaką dla siebie wybrała ani to w jaką stronę zmierza jej związek. Życie dziewczyny zaczyna się zmieniać, gdy pewnego razu odwiedza nocny klub ze striptizem (właściwie to burleska, a nie zwykły striptiz). Nie do końca odpowiada mi fabuła tej książki, nie jest może zła, ale mimo, że jestem gdzieś za połową -  165 strona na 257 - zupełnie mnie jeszcze nie porwała. Po paru stronach robię się znudzona i ją odkładam, ale na pewno dokończę, bo strasznie nie lubię zostawiać książek nie czytając ich do ostatniej strony. 


Druga książka jaką w ostatnim tygodniu czytałam to ''Magia sprzątania'' Marie Kondo. Z natury jestem bałaganiarą, nie lubię sprzątać, a nawet jeśli ogarnę swoją przestrzeń szybko znów doprowadzam ją do ruiny. Po MS sięgnęłam, bo zachęciła mnie do tego recenzja Aliss i pomyślałam, że może to wreszcie ta książka, która sprawi, że odmienię swoje nawyki. Na razie przeczytałam 49 na 151 strony (czytam w aplikacji Książki Play) i mam parę zastrzeżeń np. co do całkowitego wyrzucania rzeczy (nie lepiej oddać biedniejszym lub chociażby sprzedać?), ale powoli rodzi się też we mnie mała chęć na generalne porządkowanie pokoju! 


W tym tygodniu planuję skończyć czytać obie książki i zabrać się za ''Ścieżkę Słońca'' Lisy Kleypas, którą właściwie już powinnam oddać do biblioteki, bo trzymam ją od grudnia! 



Może przeczytasz coś jeszcze?

1 komentarz:

  1. Tez czytam właśnie,, Magię sprzątania ". Póki co jest spoko, chociaż mam co do niej parę zastrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.